سلام

ما (خواستگارم و بنده) ان شاء الله بزودی عقد میکنیم. چیزی که هست اینه که ما ماشین نداریم و دلم میخواد در آینده اگر کار هم نکردم بتونم با برنامه ریزی درست به همسرم توی پس انداز کردن درآمدش کمک کنم و بتونم مدیریت مالی خوبی رو داشته باشم.

لطفا به من بگید ،اگر ما رو ساکن در یک شهر کوچیک و ماهیانه با درآمد میانگین 3 تومن در نظر بگیرید، چطور برنامه ریزی کنم که بتونیم در یکی دو سال ماشین بخریم؟

ممنون

خرید خودرو:

قصد خرید خودرو تا 90 میلیون تومان رو دارم

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

p>خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)