سلام به همه، من امسال دیپلم گرفتم و دارم برای کنکور که تقریباً ماه دیگه است آماده می شم و می خوام یه رشته خوب داخل یه دانشگاه خوب بیارم تا بتونم بعد از لیسانس شرایط اپلای کردن رو داشته باشم، چند ماهی هم هست که یادگیری انگلیسی رو شروع کردم و کم دارم پیشرفت می‌کنم، و اینکه رشته انسانی هستم، در ضمن شرایط مالی ما به شکلی نیست که بتونم به روش دیگه ای مهاجرت کنم، پسر منظم و باهوشی از نظر اطرافیانم هستم و کسی هستم که بتونم خودم رو با شرایط مختلف هماهنگ کنم. الآن سوالاتم اینه که؛

چه رشته ای داخل دانشگاه انتخاب کنم که مناسب باشه برای اپلای کردن؟ 

اگر امسال دانشگاه تاپ نیاوردم پشت کنکور بمونم یا یه رشته معمولی و دانشگاه معمولی برم؟ 

انگلیسی رو تا چه حد تقویت کنم و کلاً چه کارهایی رو از الآن شروع کنم که تا چندسال دیگه آماده ی مهاجرت باشم؟ 

این رو هم بگم تصمیم خودم رو برای مهاجرت با مشورت و منطق گرفتم و این تصمیم صرفاً یک انتخاب احساسی و هیجانی نیست، ممنون میشم کمکم کنید و راهکارهایی رو بگید که خودم رو از الآن کم برای مهاجرت به کانادا یا کشورهای اروپایی آماده کنم.

سپاس


مرتبط با تحصیل در خارج از کشور:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهاجرت به خارج (۲۴ مطلب مشابه)