با سلام

من دانش آموز کلاس نهم هستم و قصد دارم برم رشته تجربی، دوست دارم در آینده جراح و متخصص قلب بشم.

سوالم اینه که به نظر شما یک پزشک یا جراح و متخصص موفق باید چه ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی داشته باشه؟، برای اینکه من پزشک موفق یا دانشجوی پزشکی موفقی باشم باید چه اخلاق و رفتاری داشته باشم؟، چه ویژگی‌های در رفتار و کردارم باعث موفقیت من در این زمینه میشه؟ 


مرتبط با قبولی در پزشکی:

شخصی که باهوش و نخبه نیست، میتونه پزشک موفقی باشه؟

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

در 30 سالگی به خاطر رشته پزشکی در کنکور شرکت کنم دیر نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)