سلام 

بنده دانشجوی رشته ریاضی هستم و علاقمند به ادامه تحصیل، اما نمی دونم چه گرایشی از رشته ریاضی و یا حتی رشته‌ای دیگر، به طور مثال رشته‌های مهندسی رو برای مقطع ارشد و شرکت در آزمون انتخاب کنم. بنده دانشجوی دبیری ریاضی آموزش وپرورش هستم.

مشکل اینجاست که اطلاعات بسیار محدود و کلی در رابطه با گرایش‌ها و آشنایی با رشته‌های مختلف در نت هست و سردرگمی بسیاری دارم. شاید توانایی من در رشته‌ای دیگر باشد اما انتخاب دقیق رشته و منابع مطالعاتی برای بنده دشوار است. 

از بزرگوارانی که تجربه شرکت در آزمون ارشد رو دارند خواهشمندم تجربه خودتون رو بفرمائید. هم چنین توصیه شما برای منابع مطالعاتی هم بسیار مفید خواهد بود.

پیشاپیش سپاسگزارم

مرتبط:

آینده شغلی و بازار کار رشته های ریاضی برای دختران

نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی

کدوم رشته دانشگاهی گروه ریاضی برای دخترها مناسبه؟

کدوم یکی از رشته های ریاضی بازار کار و درآمد تقریبا خوبی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور ارشد (۱۷ مطلب مشابه)