سلام به همه ی خانواده برتری ها

خلاصه میگم وقت تون رو نگیرم و تو این پست خواهش می‌کنم آقایون هر چقدر می تونن راهنمایی کنن.

جونم براتون بگه که خدا بخواد و نصیب همه کنه قصد ازدواج دارم، ولی تو انتخاب فرد مناسب موندم. 

ببینید می دونم هیچ کس کامل نیست تو جامعه زیاد بودم نون گندم دست مردم هم زیاد دیدم، آقایون زیادی هم دورم بودن، سرتون رو درد نیارم اوایل یعنی وقتی در اول جوانی سرم باد داشت خیلی به خوشتیپ بودن و خوشگل بودن فرد و موقعیت اجتماعی حساس بودم و واقعاً هم آدم‌های دورم از این لحاظ کامل بودن و جوری که خیلی‌ها آرزو شون رو داشتن ولی خب با توجه به چیزهایی که تجربه کردم و دیدم تصمیم گرفتم بین چهره و موقعیت اجتماعی و پاکی یکی رو انتخاب کنم...

چنین شخصی رو پیدا هم کردم و مشکل فقط یک چیز هست، من کاملاً شناخت دارم از خودش و خانوادش، چون آشناست. این آقا به پاکی توی فامیل معروفه، از لحاظ اخلاقی واقعاً نمونه ست و یه سری تفاوت‌ها به خاطر محل زندگی داریم که اون ها رو می تونم باهاشون کنار بیام.

اما چیزی که فکرم رو مشغول کرده اینه که حس می‌کنم پسری که واقعاً کل زندگیش پاک بوده در حدی که اینستاگرام و خیلی چیزها رو نداشته و ...، راستش نمی دونم چه جوری بگم اما می‌ترسم خیلی چیزها رو بلد نباشه یا اصلاً از هر لحاظ نتونه طرف مقابلش رو تامین کنه.

سوالم از آقایون این که پاک بودن یک پسر ارتباط مستقیمی داره با روابطی که در آینده با خانومش داره؟! 


پیشنهاد:

گاهی از اینکه به پاک زندگی کردن ادامه بدم شک می کنم!

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟

نشانه های یک مرد پاک چیه؟

آیا پاک زندگی کردن پسر، هنوز هم ارزشمنده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)