سلام

قبل از اینکه بخوام سوالم رو مطرح کنم تشکر می‌کنم از همه دوستانی که نظرشون رو صرف نظر از اینکه پزشک هستن می گن، و اما سوالم؛

دختری هستم که ۳ بار کنکور تجربی دادم و هر بار به دلایلی رتبه م واسه ی پزشکی کافی نبود و دیگه به اجبار تغذیه دولتی یکی از بهترین دانشگاه‌ها قبول شدم، الان تقریباً آخر این رشته هستم اما هنوز اون خلا رو حس می‌کنم توی خودم چون با اختلاف کم نتونستم آزاد پزشکی برم و هم اینکه مردم هنوز ارزش این رشته رو درک نکردن.

الان سوالم اینه به نظر شما ارزش داره تو سن ۲۳_۲۴ سالگی بخوام دوباره کنکور بدم و این دفعه فرض بر این می‌گیریم که پزشکی قبول بشم و مجبورم آزاد برم بخوام کلی وقت و هزینه کنم و دیگه اینکه خیلی نگران سنم هستم چون تازه تو ۳۰ سالگی یه دکتر عمومی می شم که طرح و تخصص هم دارم و یا اینکه همین تغذیه رو تا دکترا ادامه بدم؟!

شما تجربه ی مشابهی دارید؟!


پیشنهاد:

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه

از رشته تغذیه خوشم میاد اما پدرم مخالفت میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)