سلام

من مدت کمی هست که با خانواده برتر آشنا شدم و واقعاً از نظرات دوستان استفاده کردم و تصمیم گرفتم چیزی که ذهنم رو مشغول کرده باهاتون در میون بذارم ...

راستش من از اون دسته آدم‌هایی هستم که نماز می خونم و سعیم رو می‌کنم واجباتم رو انجام بدم و خانواده م مذهبی نیستنریال اما ظاهرم رو جوری انتخاب کردم که نه خیلی سفت و چادر و نه خیلی شلریال البته می تونم خودم رو گول نزنم و بگم بی حجاب هستم. 

اما هیچ وقت با پسری ارتباطی نداشتم با اینکه موقعیتش رو داشتم و خلاصه یه جورایی حد وسط هستم. اما همین حد وسط بودن خیلی سخت‌تر شده واسه م چون نمی دونم بعضی جاها چه طور رفتار کنم.

مثلاً توی عروسی‌ها که قاطی هست و دختران متاسفانه لباس‌های خیلی باز و موهای بیرون و آرایش هستند من سعی می‌کنم لباسم رو تقریباً پوشیده انتخاب کنم ولی وقتی دیدم بعضی ها باز هستن با اینکه راضی نبودم اما مجبور شدم هم رنگ جماعت شم و شالم رو بردارم و از اینکه هم رنگ جماعت نباشم عذاب می کشم و واقعاً هم سخته خدایی.

توی خیلی از موقعیت‌ها و تولدها برای اینکه هم رنگ جماعت شم شالم رو برداشتم و با این خودم رو گول زدم که کی با موهای من تحریک می شه و ...، اما بعدش به حدی عذاب وجدان می‌گیرم که حاضر نیستم عکس هام رو نگاه کنم و همه ش با خودم میگم این دختران که این قدر راحت هستند چه جوری می تونن این قدر راحت باشن، این عداب وجدان خفه م می کنه.

من این حد وسط بودن رو انتخاب کردم و توی تمام جوانب زندگیم هم دوست دارم حد وسط باشم... به نظرتون چه کار کنم که برام مهم نباشه از اینکه توی جمع متفاوت باشم؟، شاید پیش پا افتاده باشه اما به حرف هاتون نیاز دارم. 

پیشاپیش از پاسخ و راهنمایی تون سپاسگزارم


پیشنهاد:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)