سلام

دختری 20 ساله ام خانواده ی پدریم به شدت اصرار به ازدواجم دارند .بابام انتخاب رو با خودم گذاشته ولی مامانم اصلا موافق نیست میگه فقط درست رو بخون ولی خانواده ی پدریم میگند این دوران بهترین موقعیت واسه ازدواجه و از دستش نده.

خودمم به خاطر این که خانواده ی مقیدی دارم اجازه ندارم با دوستام باشم و احساس تنهایی میکنم .ولی میترسم اگه ازدواج کردم مجبور شم یا ناخواسته بچه دار شم .

دوس ندارم تو این سن کم مادر بشم. یا این که خواستگاری واسم بیاد که شرایط خوبی داشته باشه ولی من دوسش نداشته باشم و بقیه مجبورم کنند که ازدواج کنم از این رو تا حالا اجازه ندادم که خواستگار بیاد خونمون . نظر شما چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)