سلام‌

میخوام بهم کمک کنید بتونم به یک مرجع تقلید اعتماد کنم من مرجعی ندارم سر یک سری مسائل دچار مشکل شدم و برای اینکه کار درست رو انجام بدم از اینترنت نظر تمام مراجع رو راجع به اون مسئله می خونم و اونی رو که از نظر خودم درسته انجام میدم. چه بسا سختگیرانه ترین کار رو انجام بدم ولی خیالم راحت باشه که کارم درسته.

من از مراجع تقلید فقط آقای بهجت رو قبول دارم که در قید حیات نیست. مشکلی هم که با بقیه شون دارم اینه که وقتی بیوگرافی و عقایدشون رو راجع به مسائل کلی جامعه می خونم اگه یک موردش با عقیده من مخالف باشه باعث سلب اعتمادم از اون مرجع می شه. بهم بگین شما با این مشکل تون چه طور کنار اومدین که منم این مسئله رو رفع کنم؟

مرسی


پیشنهاد:

یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه معرفی کنید!

کسی که مرجع تقلید نداره نمازش قبول نیست؟

می خوام مرجع تقلید داشته باشم

برای انتخاب مرجع تقلید چکار باید بکنیم؟

مقلد کدوم مرجع تقلید بشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)