سلام به همه ی دوستان

چطور میشه انگیزه درونی مون رو تقویت کنیم؟، راستش وقت هایی پیش میاد که از خودم و تنبلی هام حوصله ام سر میره. هیچ وقت انگیزه کافی برای خیلی کارها رو ندارم. یه جاهایی که تلاش کردم و موفق شدم میبینم این انگیزه بیرونی بوده. حالا سر لج و لجبازی با طرف مقابلم یا ... خیلی مسائل دیگه.

تو دوران مدرسه یا الان تو دانشگاه مسابقه برگزار میکردن، تو یه زمینه هایی که من مطمئن بودم اول میشدم و همین باعث بی انگیزه گیم میشد. دوسه بار هم که شرکت کردم و اول شدم بخاطر اصرارهای دوستام یا خانواده بوده. اصلا دیگه حال و حوصله ی این حجم از تنبلی و بی انگیزه گیم رو ندارم.

خیلی وقت ها حتی انگیزه ندارم درس هم بخونم. پیش خودم میگم خب حالا اینم خوندم، مگه قراره چی بشه؟، حالا رفتم شنا، خب چی میشه؟، همه ش باید یکی باشه که هولم بده.

من شنیدم انگیزه چیزی یه که آدم ها باهاش متولد میشن. بعضی ها ذاتا انگیزه درونی بالایی دارن و بعضی ها انگیزه درونی شون خیلی ضعیفه.

نقش انگیزه تو موفقیت خیلی زیاده، من باید چیکار کنم که انگیزه ام زیاد بشه؟، واقعا راهی برای تقویت انگیزه هست؟


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)