سلام

من دخترم ۱۵ سالمه و ۳ ساله که به پسر داییم که ۱۸ سالشه علاقه دارم. راستش از حدود دو سال پیش رفتار اون باهام کلا تغییر کرد. یه جوری که هشتاد درصد مطمئن شدم که اونم منو دوست داره. 

یه سال همین جوری گذشت و ما کلی ماجرا داشتیم که من مطمئن بشم اون واقعا بهم علاقه داره یا نه. اما سال بعدش کلا اوضاع تغییر کرد. چون پسرداییم کنکور داره و همه ش درس میخوند. یعنی خیلی کمتر با هم بودیم و تقریبا همه ی مهمونی خا رو نمی اومد (خونه ما اومد) و اگر هم می اومد کلا داشت درس میخوند. برای همین من اصلا نمیتونم بفهمم که هنوزم منو میخواد یا نه. اینم بگم که من هم رفتارهایی نشون دادم که اگه تیز باشه میفهمه.

از اون جایی که من ۳ ساله بلاتکلیفم میخوام خودمو خلاص کنم و بعد اینکه ایشون کنکورش رو داد که میشه ۴ ماه دیگه برم و و حسم رو بهش بگم.

حالا سوالم اینه که چه جوری بهش بگم؟؛ چون ما هر دو خجالتی هستیم و خیلی با هم صحبت نمیکنیم و در کل صمیمی نیستیم و پیدا کردن شرایطی که فقط ما دو تا باشیم سخته. 

بعد اینکه آیا کارم درسته؟، یا باید بیشتر صبر کنم؟، ممکنه که خودش بیاد و بهم بگه؟، یه کم نگرانم چون وقتی رفت دانشگاه شاید با کس دیگه ای آشنا بشه. من واقعا میخوام خودم رو راحت کنم اگه گفت آره که هیچی. اگرم گفت نه حداقلش اینه که دیگه به آدم اشتباهی دل نمی بندم.

در ضمن من چندین بار حسم رو سبک سنگین کردم و مطمئنم که زودگذر، بچه گانه یا اشتباهی نیست. چیکار کنم؟


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)