سلام به همه ی کاربرای این وبلاگ

 من دختری 20 ساله هستم پریودی منظم نداشتم هیچ وقت ......چند روزی هست که به دکتر مراجعه کردم بعد سونوگرافی گفتن که تنبلی تخمدان دارم تازگی ها دچار عفونت شدم دکتر به من قرص های هورمونی که قرص های جلوگیری هست تجویز کرده اند که باید 6 ماه بخورم  تا پریود بشم ،خییییلی خیییلی نگران مصرف این قرص ها هستم،  میگن احتمال ناباروری در آینده وجود داره وضعیت من طوری هست که اگر قرص هارو هم مصرف نکنم باز هم خطر در آینده برام وجود داره .

میخاستم بدونم کسی هست که مشکل منو داره یا داشته و الان ازدواج کرده و مشکلی براش پیش نیومده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی استرس دارم  از این که پریود نمیشم اعصابم ریخته بهم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)