سلام خدمت کاربران خانواده برتر

من یه دختر ۱۹ ساله هستم که پوست چرب و مستعد آکنه و جوش دارم (چربی پوست رو از پدرم به ارث بردم)، دکتر متخصص هم رفتم که متاسفانه فایده ای نداشت، هیچ تغییری تو پوست صورتم ایجاد نشد.

از روش های دیگه ای هم استفاده میکنم مثل میکرودرم ابریژن و فیشیال و پاکسازی پوست. یه عالمه پاک کننده و تونر و کرم و ژل هم دارم که اکثرا گیاهی هستن. لکه های قدیمی صورتم تا حدودی از بین رفتن ولی مشکل من اینه که جوش میزنم و بعد از مدتی که اون جوش خشک شد جاش میمونه که خیلی رو مخه و آزار دهنده است.

حالا من صدی هم واسه صورتم خرج کنم شاید تا حدودی موفق بشم ولی من فقط دارم معلول (آکنه) رو از بین میبرم در صورتی که باید علت جوش رو از بین برد. پوست چرب خیلی به مراقبت نیاز داره چه از لحاظ داخلی (مثل تغذیه ی مناسب ،نداشتن مشکل هورمونی و... ) و از لحاظ خارجی (مثل پاک کردن مداوم پوست از چربی و آلودگی و کنترل کردن چربی پوست و تمیز بودن بالشت و ...)، من موارد خارجی رو رعایت میکنم هر روز صورتم رو با شوینده ی مخصوص میشورم و از ژل و کرم و تونر و... استفاده میکنم.

ولی تا وقتی که علل داخلی رو از بین نبرم من همچنان جوش میزنم، باید علاوه بر پاکسازی خارجی ، یه پاکسازی داخلی هم انجام داد، حالا میخوام تجربیات شما رو راجع به این قضیه بدونم.

نظرتون راجع به حجامت و طب سوزنی چیه؟، انجام شون بدم نتیجه ای ازشون میبینم؟، خودتون تا حالا انجام شون دادین؟، تغذیه و رژیم غذایی افرادی با مثل من چه جور باید باشه تا هی جوش نزنیم؟

ممنون میشم نظرات و تجربیات خودتون رو بهم بگید.

یا حق


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت


در مورد حجامت:

تجربیات شما در مورد اثر حجامت بر سلامتی

درمان جوش صورت با روش های گیاهی، حجامت و زالو

در مورد حجامت چه اطلاعاتی دارید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)