سلام

من دختری ۲۰ ساله هستم چادری و نسبتا مذهبی، من توی یه اکیپ دانشجویی مختلط هستم که از همه لحاظ بچه های خوبی هستن، یکی از پسرها که اونم نسبتا مذهبیه و خونواده هامون خیلی شبیه به هم هستند، چند ماهی میشد که رفتارش با من نسبت به بقیه فرق داشت طوری که دوستام متوجه کارهاش شده بودن چون این پسر هیچ کاری با دخترهای کلاس نداره حتی در حد سلام کردن.

از یک ماه پیش به بهونه درس دو سه باری باهام تماس گرفت و یا پیام میداد، کم کم با هم صمیمی شدیم و یک ماهی میشه که با هم حرف میزنیم، هر دومون از تنهایی در اومدیم، یه جورایی بهترین دوست همدیگه شدیم و هر دومون اصرار به این داریم که ما فقط دوستیم فارغ از جنسیت مون.

ولی اون آقا یه کم بیشتر از یک دوست به من محبت میکنه و ایشون تجربه یه شکست دارن میگن که دیگه به عشق اعتقادی ندارم و قصد ازدواج هم ندارم (دیگه به اون دختر حتی فکرم نمیکنه)، اگر نظرش اینه پس چرا با من اینجوری رفتار میکنه؟ مدام ابراز احساسات میکنه، به نظرم اونم بهم یه حسی داره.

طبیعتا منم بهش وابسته شدم و یه حس هایی دارم (تا حالا با پسری دوست نبودم)، نمیدونم چرا ولی به خاطرش دارم همه خواستگار هام رو رد میکنم، خونواده م بهم فشار میارن میگن باید خواستگارها رو راه بدیم ولی من دلم جای دیگه ست چیکار کنم؟، به نظرتون ادامه دادن به این دوستی کار اشتباهیه؟

اگر این دوستی اشتباست باید رک بهش بگم که فاصله بگیریم یا نیازی به گفتنش نیست و خودم کم کم ازش دور بشم؟، حسی که بهش دارم رو چیکار کنم؟


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)