سلام دوستان عزیز امیدوارم حال تون خوب باشه 

بنده پسری هستم که چند سالی هست علاقه مندم به یکی از دخترهای فامیل، هر دو دانشگاهی هستیم در مقطع لیسانس، اختلاف سنی زیادی نداریم، چیزی هم از درس مون نمونده تو یه شهر هم هستیم. 

من چند سالی هست که به ایشون به شدت علاقه مند هستم و تصمیمم ازدواج هست البته الان شرایط فراهم نیست، به مادرم هم گفتم به طور غیر مستقیم، البته مادرم خبر داشت از چند وقت قبلش و متوجه شده بود و مخالفتی نداره، بخواد چیزی بگه که این دختر بد هست و فلان و ... - خیلی خوب هم میشناسه این خانواده رو ...

البته زیاد با هم رفت و آمد نداریم به خاطر خیلی از مشکلات و دغدغه هایی که الان هست تو جامعه و باعث میشه خیلی از افراد فامیل زیاد رفت و آمد نداشته باشن. بیشتر تلفنی در ارتباط هستیم چند باری هم که تشریف میارن خونه ما دخترشون باهاشون نیست، که فرصت بشه من ایشون رو بیشتر ببینم.

کلا مذهبی آنچنانی نیستیم و متوسطیم هم ما هم اون ها، ولی من میخوام با ایشون صحبت کنم و بیشتر آشنا بشیم، میخوام ببینم نظرش درباره ی من چیه، درسته فامیل هستیم ولی خب سرسنگینه روابط، حتی من شماره شون رو هم تا چند وقت پیش نداشتم، تا اینکه یه سری مسائل پیش اومد و شماره شون رو داد به من و شماره من رو گرفت برای ارسال یه سری مدارک و ...،  میخوام باهاش صحبت کنم ببینم نظرش درباره ی من چیه، اصا کسی تو زندگیش هست یا نه؟ 

ممکنه با کسی باشه تو دانشگاه یا اصلا هیچ علاقه ای به من نداشته باشه، اگر هم نظرش مثبت باشه میخوام یه رابطه ی دوستانه ای شکل بگیره با هم بیشتر در ارتباط باشیم و بیشتر آشنا بشیم.  اگر هم بگه نه بهتر از این بلاتکلیفی هست.

اما مادرم به شدت مخالف این موضوع هست، نمیدونم چرا، نظر شما چیه؟، چی کار کنم؟، در ضمن چیزی که برام خیلی تعجب آور بود بنده رو بلاک کرده بود بعد از چند وقت دیدم منو بلاک کرده در صورتی که من اصلا این چند وقت ایشون رو ندیدم، واقعا ناراحت شدم.  

میخواستم نظرتون رو بگید

ممنون


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)