سلام

من ۲۱ ساله ام و حدود ۴_۵ ساله که بواسیر دارم، پارسال به دلیل درد های شکمی شدید و سوزش بواسیر به پزشک مراجعه کردم که تشخیص دادن روده تحریک پذیر دارم و بواسیر هم گریل ۴ هست و باید عمل بشه و دارو تجویز کردن و گفتن بعد دو هفته دوباره مراجعه کنم که به دلایلی نشد، اما با مصرف دارو ها تا حد زیادی درد های شکمی خوب شد، اما هفته قبل دوباره شروع شده و بواسیر هم چند باری خونریزی کرد، البته به دلیل مصرف قرص کلسیم بواسیر داخلی هم رشد کرده.

به پزشک که مراجعه کردم گفت نیاز به عمل داره اما در استان ما  فقط با تیغ جراحی عمل میشه که مشکلات زیادی داره از جمله خطر عفونت و رشد دوباره بواسیر.

با تحقیقی که تو اینترنت کردم متوجه شدم با لیزر هم عمل میشه و به مراتب راحت تره اما متاسفانه در شهر هایی مثل تهران و شیراز فقط انجام میشه، با تماسی که به چند کلینیک در تهران گرفتم گفتن در یک جلسه انجام میشه و فقط کافیه ۱_۲ روز قبلش نوبت بگیرم، اما اطلاعات دقیق ندادن و نمی‌دونم که کدوم دکتر و کلینیک مطمئن و خوبه، آیا شما تا حالا تجربه عمل بواسیر با لیزر داشتین و کدوم دکتر و کلینیک در تهران خوبه؟


مرتبط با درمان بواسر:

در مورد درمان بواسیر یا زائده ی گوشتی با جراحی یا لیزر

بواسیر خارجی دارم چطوری خودم رو درمان کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)