با سلام

حدود یه سال است که با پسری تو دانشگاه آشنا شدم و قراره با هم ازدواج کنیم. خیلی بهم علاقه داره و همیشه تو اس ام اس هاش و وقتایی که با هم حرف میزنیم بهم میگه دوسم داره و میگه که با من خوشبخت میشه و همه تلاششو میکنه که خوشبختم کنه.

توی دانشگاه هم هر کی میخواست بهم پیشنهاد بده نمیذاشت و وقتی دلیلشو میپرسیدم بهم میگفت که من دوست دارم و هیچ وقت نمیخوام از دستت بدم. اون بینهایت دوسم داره ولی من نه به اندازه اون. ظاهرش زیاد به دلم نمیشینه و بهم آرامش نمیده و دیگه اینکه همش بهم شک میکنه و اگه یه روز خبری ازم نباشه یا جواب اسش رو دیر بدم ازم ناراحت میشه و فکر میکنه که با کس دیگه ای رابطه دارم و بهش خیانت میکنم.

در حالی که من اصلا همیچین کاری نمیکنم. در ضمن از نظر اعتقادی و رفتاری هم زیاد با هم تفاهم نداریم. ولی من خیلی وابسته اش شدم اونم همین طور. تا حالا نظر هر کی رو پرسیدم منو از این ازدواج نهی کرده. نمیدونم چیکار کنم . میترسم تو آینده کسی مثل اون دوسم نداشته باشه و مثل اون رمانتیک نباشه . دارم دیوونه میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)