سلام

من تازه نامزد کردم و نامزدم رو خیلی دوست دارم خوشحال کنم و از محبت بهش لذت میبرم، تصمیم گرفتم ایشون رو سورپرایز بکنم، میخواستم از دختر خانم های خانواده برتر بپرسم یک دختر با چی خیلی سورپرایز میشه؟

چون هنوز کاملا سلیقه ی ایشون دستم نیومده ولی تا سقف پنج میلیون میخوام براش یک چیزی بخرم چون وقتی خوشحال میشه قند تو دلم اب میشه، چیزهای زیادی میشه خرید ولی میخوام ببینم بیشترتون چی رو میگید تا من او چیزی که اکثریت میگن رو براش بخرم، چی میتونه یک دختر رو بیشتر خوشحال بکنه.

مرتبط با خرید هدیه:

برای آشتی کردن با نامزدم چه هدیه ای بخرم؟

هدیه تولد یه برادر خودخواه، مغرور و پرتوقع چی باشه بهتره؟

هدیه عروسی به پدر و مادر

در اولین سالگرد ازدواج ،‌برای شوهرم چه هدیه ای بخرم؟

بهترین هدیه برای مادرم چه چیزی میتونه باشه؟

چگونه میتوان با هدیه برای مردان لحظات هیجان انگیزی فراهم آورد؟

بیائید به هر مناسبتی هدیه بدیم

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه؟

خانم ها، از چه هدیه ای خوش تون میاد؟

سوال در مورد کادوهای سر سفره عقد

برای بار اول می خوام دایی بشم ، کادو چی بخرم؟

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) راهنمای خرید هدیه (۴ مطلب مشابه)