سلام

دوستان ازتون راهنمایی میخواستم .

تا چند وقت دیگه قرار خواهر زاده ام بدنیا بیاد من برای بار اول دایی بشم میخواستم به همین مناسبت یه کادو تهیه کنم و ازتون راهنمایی میخواستم . میخواستم کادوم یه جورایی خاص باشه و کارایی داشته باشه براشون .

یه مدت نظر خودم ربع سکه بود که در صورت فروشش بتونن هر چی که نیاز داشتن واسش بخرن ولی بازم میخواستم ببینم اگه شما نظر بهتری دارین لطف کنید بگین تا بررسی شون کنم .

در ضمن دانشجو هستم و گرنه مطمئنا کمتر از سکه تمام واسه اولین خواهرزادم کم نمیذاشتم...

خلاصه اینکه خیلی ذوق دارم!


مرتبط با خرید هدیه:

هدیه عروسی به پدر و مادر

در اولین سالگرد ازدواج ،‌برای شوهرم چه هدیه ای بخرم؟

بهترین هدیه برای مادرم چه چیزی میتونه باشه؟

چگونه میتوان با هدیه برای مردان لحظات هیجان انگیزی فراهم آورد؟

بیائید به هر مناسبتی هدیه بدیم

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه؟

خانم ها، از چه هدیه ای خوش تون میاد؟

سوال در مورد کادوهای سر سفره عقد

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام