به نام خدا

سلام. امیدوارم حال همگی خوب باشه ان شاء الله.

راستش سوالم رو با احتیاط و دو دلی زیادی دارم میپرسم چون افراد زیادی رو ندیدم که این مشکل رو داشته باشن یا حداقل بتونن درکش کنن؛

دختری حدود 22 ساله هستم، خواب به شدت سنگینی دارم. در حدی که مثل بقیه افراد در حین خواب به صورت خودآگاه بیدار نمیشم برای دستشویی رفتن. شاید این حس به مغرم منتقل میشه ولی بدنم بهش حساسیت نشون نمیده. نمیدونم. و این قضیه باعث یه اتفاق ناخوشایند میشه ... ، البته شاید 3 یا 4 بار در هفته یا بیشتر یا شاید اصلا هم رخ نده.

البته راهکار ساده ای داره. اگه بتونم با ساعتی یا ... بیدار بشم، حل میشه مشکل، ولی این هم تا حدودی با شکست مواجه میشه. حالا دو سوال از شما دارم که اگه لطف کنید نظرتون رو بگید ، خیلی خوشحالم میکنه.

1) خودتون یا کسی از اطرافیان تون تا حالا این مشکل رو داشته از بچگی تا جوانی؟، درمانی انجام دادن؟، نتیجه بخش بود؟

2) در رابطه با ازدواج و ... واقعا نمیدونم چیکار کنم، انقدر برای این مشکل یا بیماریم سختی و فشار داشتم که الان واقعا حوصله ی مطرح کردنش رو ندارم. یعنی نمیخوام با این مشکل وارد زندگی مشترک بشم. دلم میخواد تلاش کنم و با لطف خدا کامل خوب بشم و بعد ادامه ی ماجرا.

نظر شما چیه ؟

پ.ن. واقعا که سلامتی رو تا نداشته باشی، قدرش رو نمیدونی. ببینید این مشکل من چقدر ساده است ولی چه مشکلات و فاجعه هایی که بار نمیاره.  امیدوارم همیشه سالم باشید و قدردان خدای مهربان.

خیلی خیلی ممنونم از همگی


مرتبط:

چندین ساله بی اختیاری ادرار دارم اونم در 19 سالگی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)