سلام دوستان

من دختری بیست ساله هستم و حدودا یک سال و هفت ماهه که با یکی از هم کلاسی هایم در ارتباطم به قصد ازدواج، خانواده هامونم مطلع هستند. خیلی همدیگر رو دوست داریم ولی خب این بین یه اتفاقات و حساسیت هایی هم از طرف ایشون وجود داشته که من رو به شک انداخته، ولی شخصیت خیلی خوبی دارند.

واقعا احساس قوی ای هم نسبت به هم داریم اما الان شرایط ازدواج اصلا وجود نداره و چند سالی طول می کشه، چند شب پیش از من پرسیدند که اگر برات یه خواستگار خیلی خوب که از همه نظر مناسب باشه بیاد چکار می کنی و من هم توی جواب دادن تعلل کردم و در آخر هم گفتم که آدم از آینده خبر نداره و معلوم نیست چه اتفاقاتی بیافته، منظورم مسائل مادی نیست ولی مشکلاتی بین مون وجود داشته که باید ببینیم چطور پیش میره و ... 

ایشون خیلی عصبانی شدن و کلا رابطه رو به هم زدن و گفتند تلاش شون رو واسه کسی می کنن که بهش ایمان داشته باشه و منم واقعا ایشون رو دوست دارم و دلم نمیخواد به راحتی این رابطه از دست بره، حتی اگه قراره دور بشیم دلم میخواد احتمال برگشتی حداقل وجود داشته باشه، وقتی شرایط بهتر شد.

حالا با خودم درگیرم و نمی دونم که اصلا کار درستی کردم و دوما نمی دونم که الان باید چکار کنم چون هر روز هم با هم رو در رو میشیم.


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)