با سلام و احترام

از خدمت تون درباره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سوال داشتم، از کسانی که خودشان و یا خانواده و یا دوستان و بستگان شان در سال های قبل  در این آزمون شرکت کردند، درخواست کمک دارم.

افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته میشوند و دعوت به مصاحبه میگردند، در مرحله مصاحبه آیا فقط سوالات عمومی خواهد بود (مانند سوالات احکام و تاریخ و ...) و یا سوالات تخصصی درباره آن شغل هم پرسیده خواهد شد یا خیر، به عنوان مثال کسی که می خواهد معلم ریاضی شود درباره ی علم ریاضی سوالات تخصصی هم پرسیده می شود با خیر؟

مرتبط با آزمون های استخدامی:

در آزمون استخدامی پتروشیمی ها، کدوم مباحث دروس تخصصی رو بیشتر بخونم

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

آزمون های استخدامی ارزش وقت گذاشتن و خوندن دارن؟

منابع لازم برای قبولی در آزمون استخدامی بانک مرکزی

برای اشتغال میشه روی آزمون های استخدامی حساب باز کرد؟

معرفی منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تجربیات شما در مورد آزمون های استخدامی

معرفی منبع برای سوالات آزمون های استخدامی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آزمون های استخدامی (۱۰ مطلب مشابه)