سلام و عرض ادب و شب بخیر

آقای نجفی سوالی که من میخوام بپرسم هیچ ربطی به فضای وبلاگ نداره ولی واقعا دوستان میتونن کمکم کنن تو صفحه دخترانه پرسیدم کسی جواب نداد شاید کسی تجربه ای نداشته . نمیدونم امکانش هست پستش کنید یا نه .

میخوام تو آزمون بانک مرکزی شرکت کنم و این آخرین فرصت من با توجه به شرط سنی برای شرکت در آزمونهای استخدامیه .

تقریبا یک ماه فرصت دارم و میخوام نهایت تلاشم رو بکنم، نمیدونم از چه منابعی استفاده کنم بهتره.
اگر کسی خودش و یا در اطرافیانش تجربه آزمون استخدامی رو دارن لطفا از تجربیاتشون بگن.


مرتبط با آزمون های استخدامی:

آزمون های استخدامی ارزش وقت گذاشتن و خوندن دارن؟

برای اشتغال میشه روی آزمون های استخدامی حساب باز کرد؟

معرفی منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تجربیات شما در مورد آزمون های استخدامی

معرفی منبع برای سوالات آزمون های استخدامی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)