سلام

میگن برای ازدواج باید به جز بلوغ جنسی و جسمی، به بلوغ فکری، اجتماعی، عاطفی، اقتصادی، فرهنگی و ... رسید. ولی نمیگن چطوری؟!، خب چیکار باید کرد؟، روش خاصی داره؟

اصلا دوست ندارم ازدواج کنم و مثل بچه ها سر چیزهای الکی دعوا کنیم، یا بچه ای به دنیا بیارم در حالی که خودم مثل بزرگترها فکر نمی کنم، من همه جا رو گشتم ولی نتونستم چیزی پیدا کنم، اگه کتابی تو این زمینه مطالعه کردین و کارساز بوده یا راهکاری دارین ممنون میشم لطف بفرمایین.


مرتبط:

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ فرهنگی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اجتماعی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ عاطفی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوع ذهنی یا فکری یا عقلی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اخلاقی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ جنسی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)