سلام

من یه سوال داشتم ازتون، میخواستم بدونم که شماها عمیقا از زندگی تون راضی هستین؟، میخوام بدونم اگه راضی هستین چطور بهش رسیدین و اگه نه چرا؟، یا مثلا چطور به زندگی نگاه میکیند که آسون میگیریدش؟، راستش من خیلی دو دلم که رشته پزشکی رو بخونم برا پولش یا نه؟

از یه طرف میگم حس خوبیه از یه طرف میگم آخه از کجا معلوم من زنده بمونم تا 20 سال دیگه که بتونم به درآمد بالا برسم؟، میگم اگه یه کار دیگه بکنم ممکنه به اون درآمد نرسم، شایدم دیرتر برسم، ولی از این که فقط به فکر پولش باشم و لذتی از مسیر نبرم بهتره؟، میخوم بدونم چطور مصمم بشم که تصمیم درست رو بگیرم؟

چطور مصمم بشم که راضی بشم به کاری که دوسش دارم و میتونم بهتر از پسش بربیام ،ببینید همه چی فقط تست و استعداد نیست؟، خود من کسی هستم که تو جشنواره های داخلی رتبه آوردم و همیشه دانش آموز خوبی بودم و خانوادم روم حساب باز میکنن ولی هیچ میلی به پزشک شدن ندارم؟

از طرفی از این که یکی بخواد با مدرکش از بالا به من نگاه کنه بیزارم.حالا هر قدر هم بگیم اون جنبه نداره، بازم این کار انجام میشه و من میخوام بتونم با این مسائل کنار بیام. من عاشق علم هستم ولی نه برای پولش، برای همینه که موندم بین دو راهی.

کمکم کنید تا بتونم مصمم بشم و بهترین تصمیم رو بگیرم. میتونم با امکانات مادی کمتر خوشبخت باشم؟، میدونم که حرف هام بچه گانه ست، ولی منم آدمم، نیاز به تذکر دارم، نیاز به تکرار حرف های خوب و شنیدن شون دارم تا قاطعانه تصمیم بگیرم.


مرتبط:

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)