سلام

دو سال پیش با خانمی آشنا شدم توی دانشگاه و بعد سه ماه تعاملات نه چندان نزدیکی که از لحاظ درسی داشتیم علاقه مند ایشون شدم، از قضا ایشونم به من علاقه مند شده بودن اما هیچ کدوم بروز نمیدادیم. شد تابستان و ما رفتیم خونه، ترم مهر بعد که اومدم گفتن ایشون مهمان گرفتن شهرشون و من از اینکه ایشون بی خبر گذاشته منو رفته خیلی ناراحت شدم، ایشون دیگه پیام هام رو جواب نمیدادن و کلا قطع رابطه بودیم.

یک سال ایشون نبودن و در طی این دو ترم متاسفانه بنده مشروط شدم و کارم به روانشناس بالینی کشید تا بالاخره بعد از یک سال و حدود هشت جلسه یک ساعته مشاوره تونستم خودم رو ترمیم کنم . ترم مهر بعدیش این خانم برگشت، یه ماه بعد اومد تلگرامم و گفت که اونم به من علاقه داشته و توی این مدت اونم دو ترم مشروط شده و همین احوالات رو داشته.

اما همه چی براش تموم شده و دیگه خوب شده. بعد اون دیگه من مزاحمش نشدم و بعد شنیدم که ایشون اون ترم هم مشروط و اخراج شده، رفت شهر خودشون. من بعد ها خیلی پشیمون شدم که چرا نگفتم و این حرف ها پس رفتم سراغش و در فاصله زمانی یک تا شش ماه سه بار از ایشون خواستم که برگردن تا  دوباره شروع کنیم، منظورم اینه که ایشون فقط یه بله بدن من میرم با خانواده سراغ شون.

اما ایشون اصرار دارن که نه همه چی تموم شده، الان ایشون دانشگاه آزاد مدیریت میخونن و بخاطر من به ادبیات علاقه مند شدن و حالا کتاب میخونن اما دیگه نمیتونن به من فکر کنن. من دیدم نمیشه امشب دوباره و برای بار چهارم رفتم سراغش, همون حرف های قبلی رو زد، از زیر زبونش و از گفته هاش فهمیدم که توی اون یک سال دوری خیلی سختی کشیده و حالا دیگه نمیتونه به برگشتن فکر کنه.

بعدم من گفتم که ولت نمیکنم و این ها، اونم گفت منم دیگه نمیتونم چت کنم و باید بلاکت کنم. گر چه قبلش گفتم منو بلاک کن که دیگه نتونم سمتت بیام، اما گفت این کار توی قاموس من نیست . خودت شماره م رو پاک کن یا میرم سیمکارتم رو میشکنم، اما در نهایت وقتی گفتم ولت نمیکنم یا دلیل محکم و منطقی بیار، گفت نمیخواد از این بدتر بشه و بلاکم کرد.

به نظرتون اصرار من درسته؟، امکان داره برگرده؟، من باید چکار کنم؟، اینم بگم که من 23 ساله و ایشون یک سال از من کوچکترن.

ببخشید طولانی شد .


مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)