سلام دوستان امیدوارم همگی خوب باشید 

دانشجوی سال سوم اتاق عمل از دانشگاه آزاد هستم، چند وقتیه که آینده این رشته نگرانم کرده، آخه پدر و مادرم هزینه خیلی زیادی دارن بابت این رشته میکنن و همه ش نگرانم نکنه در آینده نتونم کار پیدا کنم، آخه چند تا بیمارستارنم برای کار دانشجویی رفتم قبول نکردن و گفتن کار نیست. 

لطفا دوستانی که تو این حیطه کار میکنید یا آشنایی دارید که تو این رشته هست راهنماییم کنید و بگید آیا کار هست برای این رشته یا خیر؟

در ضمن شیراز زندگی میکنم و میخوام در رابطه بازار کار این رشته تو این شهر بدونم.

مرتبط:

نظرتان در مورد رشته تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی

یه خانم شاغل در اتاق عمل می تونه دارو سازی هم بخونه؟

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

دانشجوی رشته اتاق عمل هستم، میخوام ارشد رو رشته تغذیه بخونم؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه

از رشته تغذیه خوشم میاد اما پدرم مخالفت میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه) نیازمندی های شیراز (۴ مطلب مشابه)