سلام 

من یه مشکلی دارم که فکرم رو مشغول به خودش کرده، دوستان من، گرفتن کارشناسیم قراره تقریبا شش سال طول بکشه، یعنی دو سال بیشتر از حالت عادی، من کاردانیم رو توی دانشگاه دولتی گرفتم و سه سال طول کشید، حالا کارشناسی رو توی یه دانشگاه که ازش راضی نیستم ثبت نام کردم و وقتی روز اول اون جا رو دیدم کلا زده شدم که چقدر دانشگاه خودمون خوب بود.

واسه همین من رفتم دانشگاه خودمون و پرس جو که چیکار باید کنم که سال دیگه اون جا برم و عقب نمونم، بهم گفتن که یه سری واحد ها رو لحاظ میکنن که یعنی دو ترمی که اینجا هستم جمعا احتمالا بشه حدود 15 واحد، که با حساب رفتن به اون جا و بقیه چیز ها یه شش سالی طول میکشه کارشناسیم رو بگیرم 

حس خیلی بدی دارم که دو سال باید جا بمونم از بقیه، تقصیر خودمم هست ولی خب در کل ناراحتم ازش، از طرفی هم فکر میکنم شاید این جوری بهتر باشه، شاید مسیرم این شکلی بوده و خیری توش باشه.

از طرفی هم اگه این دانشگاه بمونم اولا به طرز مسخره ای دو تا کارآموزی داره، پولی هست و حس میکنم فردا بخوام خارج از کشور برم بر به مشکل بخورم، از طرفی هم دانشگاه دولتی برم سال دیگه لیسانسم جمعا میشه شش سال. 

نمیدونم واقعا نیاز دارم نظرات تون رو بدونم، از دست خودم عصبانیم که چرا اینجوری کردم، ولی به هر حال گذشته و کاری نمیشه کرد.

بعد لیسانس هم احتمالا برای ارشد بخونم یا اگه امریه جور بشه برم امریه واسه سربازی که فکر نمیکنم جور بشه.


پیشنهاد:

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)