با سلام

پیرو مطالب قبلی که در خانواده برتر خوندم خواستم به عنوان یه پسر یه خواهشی از همجنس هام (پسرها) بکنم.

تو خیلی از کامنت ها خوندم (و خیلی هم برام جالب بود!!!)  اینکه یه سری میرن خواستگاری (بیشتر مادران محترم) و اگه خوششون اومد به پسرشون میگن بیاد که اگه احتمالا اونم خوشش اومد و دختر رو پسندید (در همون جلسه اول!!) خواستگاری رو ادامه بدن!!

والا من خودم نه دخترم و نه خواهر دارم، ولی واقعا یه جوری بهم برخورد!، آخه دیدم دختری رو که از همین موضوع که اومدن و نپسندیدن ضربه روحی خیلی شدید خورده. مگه میخوای جنس از بازار بخری که میای میبینی و میری و پشت سرت رو هم نگاه نمیکنی؟ جالبه بعضی هاشون هم گفتن که نپسندیدن و دیگه نیومدن. آخه آقا پسر خوبه یکی باهات همچین رفتاری بکنه؟

من خودم اطرافیانم برام چند تا از این مراسم خواستگاریایی رو که عرض کردم برام تدارک دیدن که هر بار من مخالفت شدیدی کردم. آخه مگه دختر مردم بازی دست منه که برم و اگه پسندیدم ادامه بدم؟خدا نکنه روزی من اینجور بشم که دل کسی رو به این خاطر بشکنم... وگرنه حالم از خودم بهم میخوره این جوری.

به نظر من اگه خودت کسی رو زیر سر داری برو خواستگاری، چون انتخاب خودت بوده و نمیتونی بگی نپسندیدم. و اگه نداری خودت یه دختری رو پیدا کن. نه اینکه برات پیدا کنن تو بری فقط بپسندی.

در کل آقا من با این جور خواستگاری ها که طرفین هیچ گونه شناخت و ارتباط قبلی با هم نداشتن (حتی در حد یه لحظه دیدن) مخالفم و اگه خودم دختر بودم هیچ وقت نمیذاشتم که این جوری بیان خواستگاریم. چون احتمال شرش خیلی بیشتر از خیرشه.

نظر شما چیه؟، حالا بعضی ها میان کامنت میذارن که دختر و پسر چه جوری همدیگه رو ببینن!، حالا ببینین اگه نذاشتن!


مرتبط:

من باید بشینم تو ویترین تا خواهر و مادر اون منو برانداز کنن؟

با مادر خواستگارتون تشریف ببرید استخر!

سنجش زیبایی ظاهری دختر توسط زنان خانواده پسر

رسم دختر بینون !

ماجرای دختری که از رسم دختر بینون آسیب دیده

شما با رسم دختر بینون ! مشکل دارید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)