سلام ، من دخترم و امسال ترم اولم، دانشگاه برای پیاده روی اربعین اسم مینویسن، اولویت برای جدیدالورود ها و اربعین اولی هاست، منم خیلی دوست دارم برم. 

مامان و بابام هم راضی هستند و هم ناراضی، اما میشه راضی شون کرد، باید تا دو سه روز آینده ثبت نام کنم. 

کسی اینجا اگر رفته پیاده روی اربعین مخصوصا دانشجویی، میشه از تجربیات تون بگید تا تصمیم بگیرم؟

خدا خیرتون بده 

مرتبط:

درخواست اطلاعات در مورد پیاده روی اربعین 98

توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین

هزینه پیاده روی اربعین چقدر در میاد؟

درخواست راهنمایی از کسانی که تجربه پیاده روی اربعین دارن؟

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

کربلا که رفتم چکار کنم اون جا حس خوبی داشته باشم ؟

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین (نجف_کربلا) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)