سلام 

مدت هاست دچار یه وسواسی عجیب شدم، من تو یه خانواده ای بزرگ شدم که هیچ وقت مشکل مالی نداشتم، یعنی مثلا در ماه شاید خیلی راحت بالای ده ملیون خرج میکنیم، سنم بین بیست تا بیست و دو هست، حالا وسواسم اینه؛

منی که تو خونه بابام انقدر راحت بودم خب برام خیلی سخته بخوام با کسی ازدواج کنم که درآمد پایین داشته باشه، سر همین، ترس از ازدواج دارم چون واقعا میدونم با این شرایط نمیتونم. خدایی خانواده م همیشه پشتم بودن و حسرت هیچی رو نداشتم، همیشه هر خرجی میخواستم برام کردن و پدرم هیچ وقت نگفته نه.

خانواده م مذهبی هستن و من مجبورم مطابق میل اون ها چادر بذارم که خودم اعتقادی ندارم، با این موضوع کنار اومدم چون میدونم هیچ کس بی مشکل نیست و مطابق فرد مورد نظرم رو با سلیقه خودم انتخاب میکنم.

حالا سوال من اینه تو این اوضاع بد اقتصادی، من هر چی میخرم یا هر کاری میکنم یه حسرت تهش باهامه، همه ش فکر میکنم اگه ازدواج کنم دیگه این دوران خوشم تموم میشه و باید با بدبختی  زندگی کنم. 

از یه طرفی هم من حق دارم اون مدلی که دلم میخواد زندگی کنم، پدرم همیشه میگه ازدواج کردی هر مدل دلت میخواد زندگی کن. من هر وقت با مادرم حرف میزنم میگم الان زندگی سخت شده، من اگه ازدواج کنم مشکلی بود کمکم میکنی، مادرم میگه حتما، آدم مگه میتونه به بچه ش کمک نکنه.

حالا سوال من اینه اگه من با فرد مورد نظر خودم ازدواج کنم مطابق با اصول خودم از چشم خانواده م میفتم یا نه؟، از طرف مادرم خیالم راحته که پشتمه ولی پدرم رو شک دارم (البته بگم با کسی دوست نیستم و خواستگارانم هم تا الان مذهبی بودن)

ولی با این وسواس فکری چه کنم؟، احساس میکنم همین الانم زندگی نمیکنم، چون هر کاری میکنم همون لحظه کوفتم میشه، آینده میاد جلو چشمم و به نظر خودم هم دختر پرخرجی هستم (یه وقت سوء تفاهم نشه که این دختره داره فخر میفروشه)

نظرتون چیه؟


مرتبط:

از کجا بفهمم خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده نه پول پدرم

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !