انواع مار و تعبیر خواب مار

مار به عنوانی حیوانی که شخصیت و کاراکتری آرام و البته خطرناک دارد مشهور است و در مورد آن تحقیقات زیادی انجام شده است، انواع آن نیز در دنیا و جنگل ها و حتی در شهر و روستا و صد البته در ایران دیده می شود.

https://backority.ir/images/509581.jpg

این حیوان البته یک جنگجوی خطرناک است و در صورتی که نیاز به دفاع از خود باشد، از هیچ کاری دریغ نمی کند، مار ها انواع زهر دار هستند و همین طور برخی از آن ها می توانند زهر خود را پرتاب کنند، در این باره باید بگوییم که این موجود زنده می توان به صورت زنگی، بدون زهر و البته دارای پرتاب زهر باشد.

مار ها بر اساس رنگ و گونه زندگی نیز تقسیم بندی هایی خواهند داشت که در مورد آن ها نیز می توان گفت نوع های جنگلی که در نواحی سردسیری زندگی می کنند، خطرناک هستند.

مار های دیگری که در کویر زیستگاه خود را انتخاب کرده اند به مراتب خطرناک تر از انواع دیگر هستند و حتی زهر فوق العاده کشنده ای دارند. از زهر آن ها در صنعت و داروسازی نیز استفاده خواهد شد.

  https://backority.ir/images/395192.jpg

تعبیر خواب مار بر اساس منابع اسلامی

اگر بخواهیم در مورد منابع اسلامی صحبت کنیم باید بگوییم که این حیوان تعابیر گوناگونی در خواب دارد، اگر به تازگی یکی از انواع آن ها را در شرایط مختلف و در خواب خود مشاهده کرده اید، تعبیر و تحلیلش را به شما عزیزان شرح می دهیم.

در تعبیر خواب مار ابن سیرین که بسیار نیز جامع و کامل است و در مورد آن توضیحات زیادی ارائه شده، آمده است که درگیری با این حیوان به نشانه جنگ با دشمنی است که بزودی وارد حیطه زندگی شما خواهد شد و سعی می کند به شما آسیب وارد کند. این آسیب گاه به صورت روحی و گاه جسمی خواهد بود.

در صورتی که در خواب بر مار چیره و پیروز شوید، نبرد را برده و زندگی تان پس از مدتی دوباره به روال عادی باز می گردد، در مقابل اگر بازنده این جنگ باشید، احتمالا به هر عاملی باید منتظر یک شکست سخت باشید که زندگی تان را حتی به سمت و مسیر منفی هدایت خواهد کرد.

در ادامه جابر مغربی نیز در منبع تعبیر خود می گوید: اگر با ماری به درگیری پرداختی و در مبارزه با او برنده شده و یا این که او را زنده گرفتی به موفقیت دست می یابی.

تحلیل های خواب مار ها

البته با توجه به این که در چه شرایطی این حیوان را در خواب می بینید و این که چه رنگی است، قطعا تعبیر جز به جز متفاوت خواهد شد، ابن سیرین در این باره نیز می فرماید که مار بزرگ نشانی از یک دشمن و شخص منفی بزرگ در زندگی است که قدرت زیادی دارد.

اما اگر ببینید که در خواب صاحب یک مار بزرگ شده اید باید بگوییم که احتمالا با اشخاص قدرتمندی برخورد می کنید که مسیر حرکت زندگی شما را دگرگون می سازند.

در ادامه تعابیر خاص تر و متفاوت تری وجود دارد که بر اساس رنگ تقسیم بندی می شوند، تعبیر خواب در مورد مار های رنگی و قرمز مربوط به افرادی است که نمی توانند آسیب خاصی به شما وارد کنند، در کنار این مضمون مار های سفید روبرویی با اشخاص بزرگ و گاه مهم است و در نقطه مقابل و عکس رنگ مشی نشانه دشمن قدرتمند و پلید است.

  https://backority.ir/images/205313.jpg

تعبیر خواب معبرین غربی از مار

البته که بر اساس روش تحلیل و همین طور منابعی که در اختیار ماست، کمی تعابیر غربی ها متفاوت تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

تام جت ویندو در این باره گفته است که مار می تواند نشان از نیرو و غریزه جنسی باشد، همین طور فردی ریز نقش که وارد زندگی و آینده تان شده و اتفاقات گاه مثبتی را برای شما رقم می زند که خودتان نیز تعجب می کنید.

مار در حالت حضور در جنگ و دشتی سرسبز نیز نشانگر حس بی اعتمادی و منفی و گاه تهمتی است که قصد دارند به شما وارد کنند و شما را با حاشیه بزرگی در زندگی روبرو کنند.

مار چند سر نیز بر اساس برخی تعابیر به معنای جذیه یک شخص است که در زندگی نمایانگر قدرت او خواهد بود.

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)