سلام دوستان

چند روز پیش من با یه ماشین تصادف کردم که البته پیاده هم بودم و مقصر اون ماشین بود، چون با سرعت خیلی زیادی داشت توی کوچه حرکت میکرد و یهویی تایر از روی پام رد شد و دستم خورد به ماشین و ساعتم کاملا خورد شد، ولی خب خدا را شکر آسیب جدی ندیدم و فقط دستم خراش برداشت، راننده ماشین ایستاد ولی من هیچی نتونستم بهش بگم، حتی عصبانی هم نشدم، نمیدونم چرا؟ 

شاید شوک بهم وارد شده بود ولی واقعا یک لحظه فکر کردم رفتم اون دنیا خیلی صحنه بدی بود. الان بعد حادثه خیلی اعصابم خورده و همه ش به خودم میگم چرا اون لحظه چیزی نگفتی؟، چرا عصبانی نشدی؟، البته شماره پلاک ماشینش رو دارم ولی خب به چه درد میخوره؟، به پلیس بگم چند تا خراش رو دستم افتاده؟!، خنده شون میگیره حتما

نمیدونم به نظر شما من آدم بی عرضه ای هستم که اون لحظه هیچی نتونستم بگم یا واقعا عکس العملم نسبت به اون شرایط طبیعی بوده؟


مرتبط:

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

موقع عصبانیت چه واکنشی از خودتون نشون میدید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)