سلام

با خانم های کینه ای که هیچ چیز رو فراموش نمیکنن باید چیکار کرد که این کارشون رو ترک کنن، راستش من تو یه خانواده ٥ نفری بزرگ شدم که الان ٢٤ سالمه و مجرد هستم، تو دوران بچگی اتفاقاتی افتاده که مادرم و خواهرهانم با عمه هام رابطه خوبی ندارن ولی من رابطه م خوبه، رفت و آمد داریم ولی سرد. توی دور و اطرافم هر خانمی رو که دیدم تقریبا این طوریه، میخوام بدونم باید چیکار کرد که این رفتارشون رو ترک کنن؟

مادرم هی میکوبه تو سر پدرم خواهرانت این طورن ...، عمه هام به پدرم میگن زنت این طوره، مدام زیر آب همدیگه رو میزنن، چرا اینطوره واقعا؟، شاید تو همه خانم ها این طور نباشه ولی در کل، من این طور دیدم چه رفتاری بکنیم تا این جور نیش و کنایه نشنویم که به هم بگن؟، شاید تو آقایون هم باشه ولی تو خانوم ها بیشتره، لطفا راهنمایی کنین؟


مرتبط:

روش برخورد با فرد کینه جو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)