سلام به همه

من امسال کنکور دادم و رتبه ام جوری شده که پرستاری یا هوشبری دانشگاه تهران و شهید بهشتی رو میارم، ما اصفهان زندگی میکنیم و الان خیلی دو دل شدم که آیا ارزش داره من برم تهران؟! یا بمونم شهر خودمون؟!، چیکار کنم؟!

بعد اینکه به نظر شما اولویت رو به رشته بدم یا به شهر؟، (فقط برای همین دو رشته ی پرستاری و هوشبری)، خواهش میکنم اگه شما تجربه ای در این زمینه دارید کمکم کنید. 

خیلی خیلی ممنون


مرتبط با رشته پرستاری و هوشبری :

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)