سلام خدمت دوستان گرامی

بنده قصد دارم تدریس شیمی را شروع کنم ولی از آن جایی که تا به حال تجربه تدریس نداشته ام و میخواهم به خوبی روی مباحث تسلط داشته باشم از دوستانی که کار تدریس به خصوص تدریس شیمی را داشته اند راهنمایی بخواهم و در صورت امکان جزوه، کلاسی، کتابی، و ... معرفی کنند تا من به عنوان یک معلم به خوبی آموزش ببینم تا آموزش بدهم...

و از طرفی هم دوست دارم کار ترجمه انجام بدهم، برای شروع به کار ترجمه و گرفتن کار ترجمه  از کجا  شروع کنم؟، اگر از دوستان  کسی تجربه ای دارند لطفا راهنمایی کنند و دریغ نکنند، لطفا نامیدم نکنید و انگیزه بدید، چون خودم به اندازه کافی از شرایط کار بریدم که تدریس و ترجمه آخرین تیر من در حوزه تحصیلم هست ...

مرتبط با کسب درآمد از شیمی:

چطور از دانش خوبی که در شیمی دارم، کسب درآمد کنم؟

به عنوان شیمیست کجا می توانم مشغول به کار بشم؟

با مدرک شیمی نمی خوام سر کار برم، دنبال شغل پردرآمدم

برای خانمی که ارشد شیمی داره چه شغلی پیشنهاد می کنید؟


مرتبط با کسب درآمد از راه ترجمه:

از کجا برای ترجمه زبان انگلیسی سفارش بگیرم

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

می خوام با کار ترجمه ی کتاب درآمد زایی داشته باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)