به نام خدا

وقت بخیر خدمت کاربران عزیز

من دختری هستم که پارسال کنکور تجربی دادم و علاقه خیلی خوبی به فیزیوتراپی داشتم و دارم، اما رتبه ام نرسید و مجبور شدم رشته دیگه‌ای‌ بخونم البته از رشته و دانشگاه‌ فعلی خودم راضی ام، بازار کار داره اما حقوقش کمه.

من میخواستم بدونم آیا میشه ماساژ درمانی را جایگزین فیزیوتراپی کرد یا نه؟، من میخوام از فنی‌ حرفه‌ای مدرک ماساژ درمانی بگیرم، میخوام بدونم آیا میشه با این مدرک در مراکز فیزیوتراپی مشغول کار شد؟

در گوگل سرچ کردم نوشته بود درآمد خوبی داره و در استخرها، باشگاه‌های ورزشی و مراکز فیزیوتراپی،  کار درمانی و تغذیه! میشه کار کرد، آیا همین‌ طور هست یا نه؟

من خودم فقط و فقط کار در مرکز فیزیوتراپی و کار درمانی را دوست دارم و نمیخوام در استخر یا باشگاه کار کنم، سوالم بطور خلاصه؛

۱. آیا با مدرک ماساژ درمانی در مراکز درمانی(کلینیک فیزیوتراپی، کار درمانی، تغذیه!) میشه کار کرد؟

۲. درآمد در مراکز فوق الذکر چقدره؟

۳. آیا ماساژ درمانی خطرناکه یا نه؟، و خطرات‌ و معایبش چیه؟

من میخوام این کار را از دوره دانشجویی شروع کنم، ببخشید سرتون را درد آوردم ممنون میشم راهنمایی کنین دوستان.


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)