سلام

من پسر ۲۱ ساله هستم، در ۱۸ سالگی از طریق اینترنت با دختری وارد رابطه شدم، و متاسفانه از همون اوایل متوجه شدم عاشقش شدم، به طوری که بعد از، از دست دادنش و اینکه رفت، من تا همین الان حال خوبی ندارم و در افسردگی به سر می برم، این دختر دقیقا ۱ سال و نیم از من کوچکتر هست، یعنی الان ۱۹/۵ سالشه (منم تازه ۲۱ سالم شده).

اون موقع شرایط ازدواج رو نداشتم، اما به محض آشنا شدنم با ایشون، از هر نظر حتی خانواده ام رو تحت فشار گذاشتم و گفتم باید یه کسب و کاری برای آینده من راه بندازید، والدینم پارسال این لطف رو در حق من کردن و شکر خدا در همین یک سال کار من خوب گرفت و بیشتر از برنامه ریزی من سود داشت، از طرفی دانشجو هستم و درس ام رو هم میخونم.

همه این کارها رو فقط برای اون فرد که دوسش دارم انجام دادم، هیچ روزی نشده بگذره و فکرش نباشم، الان سه ساله تو فکرمه، بیش از شاید بیست بار خوابش رو دیدم. من اهل دوستی نبودم، نیستم و نخواهم بود، یا با این فرد ازدواج میکنم یا ازدواج برام اهمیتی نداره دیگه، و جالب اینکه مادرم هم از موضوع اطلاع کامل داره و مخالفتی نداشته.

سوالم از شما کاربران اینه؛

من اغلب اطلاعات مهمش رو از جمله اسم و فامیل، تاریخِ تولد، محله ی زندگی و شهرش و شغل پدرش رو دارم!، حتی رتبه کنکور خواهرش رو هم میدونم، شغل برادرش رو میدونم و تصویر برادرش رو دارم، هیچ کدوم از این موارد رو هم خودش نداد، ارتباط ما تنها ۲ ماه بود، در این ۲ ماه، هیچ حرف نامربوط بهش نزدم، فقط آخرش بهش گفتم نمیدونم چرا ولی خیلی دوست دارم، اونم گفت شرایطش مهیا نیست، سن مون کمه و راه مون دوره.

اما از همون زمان تصمیم گرفتم یه روز پیداش کنم، اگه ازدواج کرده باشه که کاری باهاش ندارم، اما احتمالا ازدواج نکرده چون میگفت میخوام دانشگاه برم و درس بخونم، سوالم اینه که چطوری میتونم از راه قانونی که مشکلی ایجاد نشه پیداش کنم ؟

۱۱۸ یا اداره آمار استان شون، آموزش و پرورش، خلاصه چطوری میتونم پیداش کنم؟ و اگه ارگان ها بهم اعتماد نکنند و کسی کمکم نکنه، میتونم با پرداخت مبلغی مثلا ۱۰ میلیون تومن (میدونم کار درستی نیست) مجاب شون کنم کمکم کنند؟

چون هدفم فقط و فقط ازدواج هست و در تمام مراحل فوق با مادرم میرم، اگه بهش نرسم تا حداقل ۴ - ۵ سال دیگه حتی لبخندم به لبم نمیاد، اما اگه پیداش کنم حتی اگه ازدواج کرده باشه، باز میگم خوب من تلاشم رو کردم و نشد، سعی میکنم فراموشش کنم، کارم همه ش شده خود خوری، بی اعصابی و تنهایی.

لطفا نفرمایید ارتباط اینترنتی بوده و غیره، این که دلیل بر بد بودن کسی نمیشه، ۳ ساله تو فکرشم بدون اینکه حتی یه بار از نزدیک دیده باشم (فقط یه بار عکسش رو دیدم)، شرایط اولیه ازدواج رو دارم، لطفا کمک کنید.


مرتبط:

دختر مورد علاقه م سیم کارتش رو عوض کرده، چطور پیداش کنم؟

چطور از روی مشخصات شناسنامه ای ، میشه کسی رو پیدا کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)