سلام

من دانش آموز کلاس دهم هستم می خواستم بدونم برای اینکه در کنکور بتونم رتبه خوبی بیارم و برم رشته تربیت معلم باید از همین الان تا چقدر تلاش کنم؟، روزی چند ساعت درس بخونم؟، باید از همین الان کتاب تست بخرم و درس هام رو مرور کنم؟

بهترین کتاب های تست برای رشته انسانی جه کتاب هایی هستند (گاج نقره ای یا ... ) ، لطفا تا جایی که میتونید در رابطه با کنکور و روش های موفقیت در اون بهم اطلاعات بدید 

مرسی


مرتبط با شغل معلمی:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)