سلام 

من امسال کنکور دارم، میخوام منحصرا زبان شرکت کنم ولی از اون جایی که هیچی نخوندم میخوام برم آزاد، کسی میدونه شهریه دانشگاه علوم تحقیقات چطوره ؟ دانشگاه های دیگه چطور تو شهرستان ها؟درباره خوابگاه چی؟ اگه از فامیل هاتون کسی هست خبر دارید چه رتبه ای میخواد؟ من تو نت سرچ کردم با 100 هزار کشوری هم قبول شده بودن بخاطر همین امیدوار شدم!

من درسته سال کنکور نخوندم ولی میخوام برم جدی زبان رو ادامه بدم و واسه ارشد یه دانشگاه خیلی خوب قبول بشم (حالا واسه زبان یه برنامه هایی دارم و خودمون هم آموزشگاه زبان داریم)، میخواستم بدونم سطح استاداش چطوره، یعنی اساتید خوبی رو برامون میذارن یا چون آزاد میخونیم اهمیت نمیدن اساتید؟!


مرتبط با زبان انگلیسی:

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)