سلام 

از وقتی یادمه شوهرم همه ش سرش تو گوشی بود، دائم بازی بازی بازی ... روانیم کرده، چند ماه بیشتر نیست که از ازدواج مون گذشته، صبح تا شب تو بازیه، فقط تو رختخواب یادش به من میافته ، بدبختی سه هفته پیش من نیست وقتی میاد ده روز پیشمه که اونم نبودنش بهتره، من از نظر خودش و بقیه ظاهرم خوبه، رفتارم هم باهاش خوبه تا جایی که نره رو اعصابم، همه ش رو اعصابمه.

من نمی‌گم بازی نکن، میگم حدی داره، میریم یه جا هم سرش تو گوشیه، من چند بار مقابل به مثل کردم فایده نداشت که نداشت، انگار از خداشه بهش کار نداشته باشم، چند بار قهر کردم، غذا نپختم و ... فایده نداشت که نداشت. با محبتم جلو رفتم قبلا، ولی خیلی کم نتیجه داده، الآن هم از وقتی اومده تو بازی هست این بازی لعنتی تمدن را کی اختراع کرده که صبح تا شب با لپ تاپ پاش نشسته، وسطش هم می‌ره کلش بازی می‌کنه بعضی وقت ها هم ...

ای خدا خسته شدم.


مرتبط:

شوهرم هر جا میره گوشیش رو با خودش میبره

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم