با سلام

پسری هستم ۲۲ ساله، مشکلی که دارم اینه که خیلی زود قضاوت میکنم، هر چی و هر کی رو بدون فکر قضاوت میکنم، یعنی مثلا شده به یکی دوستانم که مثلا خیلی با هم صمیمی نیستیم ولی هر چند هفته یه بار با هم در ارتباطیم، اگه مثلا بهش زنگ بزنم جواب نده با خودم فکر بد میکنم، دوباره میزنم جواب نمیده با خودم فکر میکنم که داره خودش رو میگیره یا عمدا گوشی رو برنمیداره و همین طور میس کالش رو هم تو گوشیم بعدش میدیدم و دوباره زنگ میزدم برنمیداشت.

حتی شده بود میخواستم بهش پیامک بدم که داری خودت رو میگیری جواب نمیدی؟! که نفرستادم و بعد خودش زنگ زد و معلوم شد گوشیش مشکل داره و یا یه مثال دیگه که با یه دختری آشنا شدم که به دو روز نکشیده سر زود قضاوت کردنم باعث شدم بهش بد و بیراه بگم و بعدش هم قط ارتباط که دقیقا بعد قضاوتم فهمیدم حق با اون بوده و من عجولانه تصمیم گرفتم و مثال های دیگه که نمیشه گفت طولانی میشه.

لطفا کمکم کنید که بتونم مشکل قضاوت کردن و عجولانه و بدون فکر تصمیم گرفتنم رو حل کنم، چون بدجوری داره رو روابط اجتماعیم تاثیر میذاره، یا اگه خودتون خاطره بدی از همین قضاوت های نادرست دختر و پسر دارین کامنت بذارین. 

و یا راه ها و یا تمرین های دیگه ای که برای قضاوت نکردن و با فکر تصمیم گیری کردن دارین بگین.

ممنون


مرتبط:

محتاط باشیم، در سرزنش و قضاوت کردن دیگران

چرا ندیده باید دیگران رو قضاوت کرد؟

منو به چوب جد و آبادم قضاوت کردن و گفتن خوب نیستی

تا با کفش های کسی راه نرفتی، راه رفتنش رو قضاوتش نکن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

بیایید همدیگر را قضاوت نکنیم

نگاه ها ، قضاوت ها و نیش و کنایه های اطرافیان اذیت مون میکنه

دیگران رو قضاوت نکنیم

زود قضاوت نکنیم

بر چه اساسی ظاهر آدم ها رو قضاوت میکنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)