سلام

چند وقت پیش یکی از اقوام تماس گرفت و گفت یکی از همکارانش برای فامیلش دنبال یه دختر خوب محجبه میگرده، پسر تحصیلکرده ست، شغلش آزاده و آدم خوبیه، قبول کردم معرفی کنه، اما دو سه هفته خبری نشد.

کسی تماس نگرفت، امروز دیدمش پرسیدم خبری از خواستگارت نشد، گفت آدرس پرسید محله تون رو گفتم گفت نه از اون جا نه. خودشون از منطقه تقریبا بالا و پولدار نشین شهرستان ما هستن. حتی راضی نشد یه قرار برای دیدار داشته باشیم وقتی منو ندیده و نمیشناسه چطور فقط با محل زندگی میگه نه. 

خونواده من تحصیلکرده هستن و خدا رو شکر همه سالم و با ایمان، خواهر و برادرم هم شغل دولتی دارن، تشابه داشتیم با خونوادش اما فقط به خاطر این موضوع شانس آشنایی هم بهم ندادن، شاید تشابهات شخصیت و رفتاری زیادی داشتیم. 

لطفا کسانی که ساکن مناطق پولدار نشین هستن نظرشون رو بگن تو این موارد، آیا قبول میکنن طرف مقابل رو ببینن و آشنا بشن یا صرفا به خاطر پایین شهر بودن رد میکنن؟ 

خیلی از آقایون وقتی ازشون پرسیده میشه منطقه زندگی چه تاثیری تو انتخاب تون داره میگن برامون اهمیت نداره و شخصیت و رفتار و ... شخص مهمه در صورتی که به عمل میرسه بعضی ها کنار میکشن. 

حتی اگه خودتون مشکل ندارید نظر خونواده رو بفرمایید. نمیدونم چرا ازدواج داره به یه تجارت تبدیل میشه، از دید اقوام هر کی زن پولدارتری پیدا کرد سود کرده و برعکس ضرر. 

درد دل بود ببخشید خسته تون کردم.


مرتبط:

تقصیر من چیه که محل زندگیم پایین شهره ؟


مرتبط با ازدواج با پسر پولدار:

از ازدواج خواهرم با یه پسر پولدار به خاطر تفاوت هایی که داریم می ترسم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

مشکلم اینه که خانواده ی شوهرم خیلی پولدار هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)