سلام

من 33 ساله م هست و مجردم، تا به حال خواستگاری نرفتم، البته به این مشکلی که می خوام بگم مربوط نمیشه! خواستم یک معرفی از خودم داشته باشم تحصیلاتم هم کارشناسی ارشد مهندسی و شاغل و ساکن تهرانم.

سوالم این هست که دوستان کسی تعریق بیش از حد دست و پا داره؟ من 3 سال پیش عمل ETS انجام دادم و در اون موقع این تعریق قطع شد، ولی الان یک مقدار کم برگشته و دستم به خصوص هوا که گرم میشه عرق میکنه ...

خواستم ببینم کسی این مشکل رو داره و تا به حال براش چه راه حلی پیدا کرده؟

سوال دومم از خانم ها هست آیا مشکلی با این موضوع دارند که دست همسرشون عرق بکنه وقتی دارند کاری انجام میدند؟ (البته در حالت عادی این طور نیست و در زمستان و هوای سرد هم عرق نمی کنه) یعنی براتون مهم هست یا نه؟، برای خود من عادی شده و بهش عادت کردم به هر حال هر کسی یک نقصی داره و در کل تعرق و دمای بدن آقایون از خانم ها بیشتر هست برای من بیشترتر!

سپاس که نظرتون رو می گید


مرتبط:

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم؟

تجربیات شما در مورد گُر گرفتن کف دست و پا

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)