سلام امیدوارم حال تون خوب باشه و نماز روزه هاتونم قبول درگاه حق

از همه کسانی که میتونن کمکی بکنن مشورت و راهنمایی میخوام، من بزودی از دانشگاه مقطع لیسانس فارغ التحصیل میشم و برمیگردم خونه. یه پلن دو ساله دارم که میخوام روش تمرکز کنم و تموم تلاشم رو انجام بدم براش، چون فوق العاده حیاتی و مهمه برای ادامه زندگیم.

جو و فرهنگ حاکم بر خونه و شهرمون با شهر محل تحصیلم فرق داره و میترسم روم اثر بذاره و میخوام با استفاده از ترفند هایی انگیزه و اشتیاق خودم رو برای دو سال بعد حفظ کنم و نذارم اطرافیان اثری بذارن چون واقعا تاثیر داره محیط اطراف.

راهکار هایی برای انگیزشی کردن محیط اتاقم یا خونه میخواستم، مثل زدن برنامه ها به دیوار اتاق، لطفا در صورت داشتن نظر و راهکار با جزئیات قید کنین

ممنونم از همه


مرتبط:

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

چکار کنم دخترم برای درس خوندن انگیزه پیدا کنه ؟

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)