سلام 

بعد مدتها اومدم به این وبلاگ، من حدودا یه ۸ ماهیه تو یه جای خوب تو بخش امور مالی مشغول به کار هستم، این رو بگم که تو زندگیم خیلی محرومیت کشیدم، شاید تنها نقطه امیدم فقط همین شغلم باشه و میدونم که میتونم توش پیشرفت کنم خیلی زیاد.

۳۲ سالمه و دختر هستم، خیلی بی بی فیس هستم شاید تو نگاه اول یه دختر دبیرستانی به نظر بیام این شغل رو هم با هزار تا امتحان و مدرک بدست آوردم. من همکارم با هم استخدام شدیم از همون روز اول با هم خیلی خوب بودیم و از کار کردن در کنار هم لذت میبریم، مشکلی هست اینکه با وجود اینکه میدونم همکارم به من علاقه داره و خودم هم به ایشون علاقه دارم مشکل سن من هست.

ایشون ۲۹ سال دارن من دقیقا از اون دو سال و نیم بزرگترم ولی همکارم نمیدونه به من پیشنهاد هم داده ولی نمیدونم چه جوری بهش بگم که من بزرگترم، از طرفی خودم هم علاقه دارم بهش ولی  ترس از دست دادنش رو دارم.

نمیدونم اصلا دختری که تو سن من هست درست هست با یه پسر کوچکتر از خودش ازدواج کنه؟ نمیدونم گاهی اوقات حس میکنم به اون آقا ظلم میشه.


مرتبط با ازدواج دختر با پسر کوچکتر:

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)