سلام.

دختری 23 ساله چادری و معتقدم و خواستگارم مرد 35 ساله ی که همسرش فوت کرده و فرد با ایمانی هستش، در واقع ایشون 2 ترم قبل بیمارستان استادم بودن و الان یه ماهه که با هم همکاریم (هر دو پرستار).

من فکر میکردم متاهله واسه همین یه هفته قبل که ازم خواستگاری کردن بهشون گفتم حاضر نیستم پایه های یه زندگی رو از بین ببرم و زندگی خودم رو روی ویرانه های زندگی دیگری بسازم ،اما ایشون گفتن 7 سال پیش ازدواج کردن و همسرشون 3 سال پیش فوت کردن .

خانوادم به دلیل اختلاف سنی زیاد و اینکه زن داشتن شدید مخالفن .

خودم یه احساس خاصی بهشون دارم که تا حالا به هیچکدوم از خواستگارام نداشم .به عنوان استادم خیلی قبولشون دارم اما به عنوان همسر نمیدونم ؟؟؟ از طرفی اختلاف سنی 12 سالی که داریم  سر دو راهی قرارم داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من بعد از خواستگاریم فهمیدم که ایشون دوست صمیمی دایم هستن ،دایم خیلی ازشون تعریف میکنه و میگه حیفه که از دستش بدم .

لطفآ کسای که شاید شرایط منو داشتن یا اطرافشون هست و الان خوشبختن کمکن کنن ممنون میشم.

ممنون .البته ببخشید که طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)