سلام به تمام دوستان

من تقریبا یک ساله دارم مطالب خانواده برتر رو می خونم. از تمام دوستان سپاسگزارم نظرات تون باعث شد دیدگاهم تغییر کنه . اجرتون با خدا .

می خوام بگم از امروز به بعد می خوام مراقب حجابم باشم و حجابم رو سنگین تر کنم. می خوام دیگه مانتوی کوتاه نپوشم. واقعا خوش به حال خانم هایی که از اول حجاب شون رو رعایت می کردند. 

الان قلبم احساس سنگینی می کنه که تا امروز بدنم در معرض دید نگاه های هرزه بوده، احساس می کنم روحم آسیب دیده، خدایا منو ببخش باعث تحریک بقیه می شدم. منو ببخش اگه مردی به خاطر پوششم از زنش سرد شده. خدایا منو می بخشی؟ 

خدایا توبه کردم، از این به بعد مراقب حجابم هستم فقط از گناهم بگذر. 

به نظرتون بخشیده می شم؟

بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)