سلام

مساله م در مورد جراحی رایج بینی هست، البته بینی من از نوع گوشتی هست که ریسکش بیشتره، کسانی که این عمل رو انجام دادن آیا از نتیجه راضی هستند و اگه برگردن عقب بازم انجامش میدن؟ دکتر خوب در تهران کی رو پیشنهاد میکنن؟، اون هایی که مشکل دارن ولی نمیخوان عمل کنن چرا تن به عمل نمیدن؟

منظورم از مشکل  انحراف و کجی یا بزرگی و نامتناسب بودن با صورت هست. من خیلی مقاومت کردم عمل نکنم ولی الان که از جهات مختلف از صورتم عکس میگیرم کجی و بزرگیش بیشتر به چشمم میاد وسوسه شدم عمل کنم ولی کاملا جراتش رو پیدا نکردم.


بیشتر بخوانید ...

از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)