من از خواننده های خاموش خانواده برتر هستم. حالا یه سوالی برام پیش اومده که میخوام بپرسم. البته مخاطبم دختر خانم ها و علی الخصوص دختر خانم های کمتر مذهبی هستند. من یه جوان مجرد ۳۰ ساله هستم که تعریف از خود نباشه سر زبون دارم و به ظاهرم میرسم. 

من یه عادتی دارم که وقتی با دختری صحبت میکنم حالا چه آشنای قدیمی چه فامیل و چه حتی تو خیابون و مغازه، اگر دختره حتی یه کم داف باشه تو حرف زدنم باهاش از کلمه "خوشگله" زیاد استفاده میکنم. 

مثلا میگم: سلام خوشگله. ببین خوشگله. گوشیت زنگ میزنه خوشگله و... یه جورایی تیکه کلامم شده. خودم هم فکر میکنم وقتی به یه دختر میگی خوشگله و ازش تعریف میکنی بهش روحیه میدی و اعتماد به نفسش رو بالا میبری. 

تا حالا هم بازخورد منفی نداشتم و اتفاقا خیلی خوش شون هم میاد و میخندن. حالا میخوام ببینم نظر دخترها چیه؟ آیا از این مدل حرف زدن ناراحت میشید؟ این مدل حرف زدن رو تجاوز به حقوق زنان و یا زن ستیزانه میدونید؟ آیا من نباید این طوری با دخترها حرف بزنم؟


مرتبط:

واکنش در مقابل تعریف بی شرمانه از هیکل یه دختر

مراقب عواقب حرف هایی که می زنیم باشیم

چه طوری اخلاق ها و عادت های بدتون رو اصلاح کردید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)